Dietist

Min dietist från sophiahemmet ringde idag. Hon ville höra hur det går med mat och dryck. "Jo de går väl bra men inte just nu, då vi varit magsjuka.." :) Hon vart lite paff, tyckte synd om mig, och sa att jag kunde få hjälp av doktorn om jag inte orka längre eller inte blir bättre inom 1 vecka. Men som jag skrev tidigare så blir magsjuka tyngre efter OP. :( Jag har världans dålig matlust just nu. Svårt att dricka är det också, mår bara illa :( Men nu har det iaf gått 5 dagar, så typ 2 dagar till sen borde jag må typ bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu